ÚTMUTATÓ: teljesítmény alapú cikkek

ÚTMUTATÓ: teljesítmény alapú cikkek

Az affiliate nem csak bannerokról szól! Ezt már sokszor nyomatékosítottuk és mindig fogjuk ismételni. Viszont hogy szabjuk a cikket a kampányra?

Nemrég ráakadtunk egy példára, hogy lehet NEM kihasználni az affiliate kampány nyújtotta lehetőségeket. Tematikus beállítottságú webről volt szó – bútor, kiegészítők, otthon. Szép web, inspirációval tele. Az emberek imádják az ilyen oldalakat és ezerrel osztják meg a cikkeket. Alaphiba? A cikkben szép képek voltak, de nem affiliate kampányból és eshopok hirdetőitől származó termékek. Az oldalsávban (sidebar) csak egy nagy banner volt. És ez kevés!

Propagálja, recenzálja, dicsérje a hirdetők termékeit

A magazin tulajdonosok egy fantasztikus dolgot tehetnek – recenziókat írhatnak és bemutathatják a termékeket. Miért ne propagálhatná így a hirdető termékeit és még jutalékot is szerezhet belőle? Nem általánosságban írni, hanem célzottan válogatni.

Például: díszpárnákról szóló cikk

  • A  4Home kampányában több mint 500 fajta található
  • Kiválaszt pár szép darabot
  • Ír egy cikket, amelybe beilleszt egy mintát és a galériát.
  • A galériából, fényképekből és a szövegből is konkrét termékekre fog vonatkoztatni – ha az ember rákattint, a 4Home-ra kerül, ha 30 napon belül vásárol, Ön jutalékot kap.
  • A cikk információkban gazdag lesz, a felhasználó számára értékes.
  • Szintén tanácsos a hirdető eshop-ját ajánlani.
  • SOCIAL effekt – az ilyen cikk ideális természetes megosztásra. Az emberek értékelni fogják.
  • SEO effekt – ha átfutja a SEO cikkek és copywriting cikkünket, rájön, hogy a párna téma elég keresett. Szóval, hosszútávon fog trafficet szerezni organikus keresésből.

 

Tehát? Írjon cikkeket, de ne feledkezzen meg a kampány termékeiről se. Így maximálisan kihasználhatja és “eladhatja” a cikket. Ha esetleg szeretne valamit recenzióra és minőségi tartalmat tud készíteni, biztosítunk Önnek tesztelésre termékeket. Itt vagyunk Önért, csak jelentkezzen bátran.

ÚTMUTATÓ: teljesítmény alapú cikkek

4.6 az 9-ből



Štefan Polgári
Štefan Polgári

Az online marketingben már több mint 10 éve mozog. Társalapítója a DOGNET affiliate hálózatnak és az affiliate marketinget professzionális szinten műveli. Kollégáival együtt próbálják ezt a területet Szlovákián felemelni és minél több partnert bevonni.

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?