ÚTMUTATÓ: teljesítmény alapú cikkek

ÚTMUTATÓ: teljesítmény alapú cikkek

Az affiliate nem csak bannerokról szól! Ezt már sokszor nyomatékosítottuk és mindig fogjuk ismételni. Viszont hogy szabjuk a cikket a kampányra? Nemrég ráakadtunk egy példára, hogy lehet NEM kihasználni az affiliate kampány nyújtotta lehetőségeket. Tematikus beállítottságú webről volt szó – bútor, kiegészítők, otthon. Szép web, inspirációval tele. Az emberek imádják az ilyen oldalakat és ezerrel osztják meg a cikkeket. Alaphiba? A cikkben szép képek voltak, de nem affiliate kampányból és eshopok hirdetőitől származó termékek. Az oldalsávban (sidebar) csak egy nagy banner volt. És ez kevés!

Propagálja, recenzálja, dicsérje a hirdetők termékeit

A magazin tulajdonosok egy fantasztikus dolgot tehetnek – recenziókat írhatnak és bemutathatják a termékeket. Miért ne propagálhatná így a hirdető termékeit és még jutalékot is szerezhet belőle? Nem általánosságban írni, hanem célzottan válogatni. Például: díszpárnákról szóló cikk
  • A  4Home kampányában több mint 500 fajta található
  • Kiválaszt pár szép darabot
  • Ír egy cikket, amelybe beilleszt egy mintát és a galériát.
  • A galériából, fényképekből és a szövegből is konkrét termékekre fog vonatkoztatni – ha az ember rákattint, a 4Home-ra kerül, ha 30 napon belül vásárol, Ön jutalékot kap.
  • A cikk információkban gazdag lesz, a felhasználó számára értékes.
  • Szintén tanácsos a hirdető eshop-ját ajánlani.
  • SOCIAL effekt – az ilyen cikk ideális természetes megosztásra. Az emberek értékelni fogják.
  • SEO effekt – ha átfutja a SEO cikkek és copywriting cikkünket, rájön, hogy a párna téma elég keresett. Szóval, hosszútávon fog trafficet szerezni organikus keresésből.
  Tehát? Írjon cikkeket, de ne feledkezzen meg a kampány termékeiről se. Így maximálisan kihasználhatja és “eladhatja” a cikket. Ha esetleg szeretne valamit recenzióra és minőségi tartalmat tud készíteni, biztosítunk Önnek tesztelésre termékeket. Itt vagyunk Önért, csak jelentkezzen bátran.
Štefan Polgári
Štefan Polgári

Az online marketingben már több mint 10 éve mozog. Társalapítója a DOGNET affiliate hálózatnak és az affiliate marketinget professzionális szinten műveli. Kollégáival együtt próbálják ezt a területet Szlovákián felemelni és minél több partnert bevonni.

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?