Növelje az átkattintások mennyiségét Google-ról

Növelje az átkattintások mennyiségét Google-ról

Aki a keresőoptimalizációval (SEO) foglalkozik tudja, hogy nem minden az elhelyezésről szól. Sok függ attól, hogy néz ki a link a SERP-ben. Az efektivitásról az dönt, hogy valaki rákattint-e a linkre vagy se. Nem az elhelyezés (fent vagy lent). Több olyan eset létezik, ahol az első linkre kevesebbet kattintottak mint a másikra, mert nem volt túl atraktív.


Gondoskodjon róla, hogy jól nézzen ki a link a SERP-ben. A rossz konstrukció dramatikus módon csökkentheti az efektivitást.

Nagyon hatékony és gyors módja a CTR (click-through-rate) növelésének a cikkek és oldalak “csillagos” értékelése. WordPress CMS esetén ajánljuk a “kk Star Ratings” plugint. Ez biztosítja, hogy ha az olvasók értékelni fogják a cikkjét, a keresési találatokban a linkjével együtt megjelennek a csillagok is. Klasszikus CMS oldalaknak ajánljuk elolvasni a Google műhelyéből származó Rich snippets cikket. Szóval, végól melyik linkre kattintanak? Az elsőre vagy arra, amelyik értékelve van?

Hogy is néz ez ki a gyakorlatban?

További tippek CTR növelésre a SERP-ben

  • FŐCÍM: a meta tag-et töltse ki úgy, hogy a kereső kattintani akarjon rá. Ne rakjon be túl sok kulcsszavat egymás után, inkább illessze be a szövegkörnyezetbe. Ezáltal biztosít mindenkit, hogy pont oda kattintanak, ahova akarnak.
  • URL: figyeljen az URL összetételére. Az is dönt arról, hogy a felhasználó kattint-e vagy se. Ne helyezzen be felesleges “ID”-ket meg hasonlókat. A címnek összhangban kell lennie a tartalommal.
  • LEÍRÁS: hogy milyen szöveg van a leírásban, egyenesen a description meta tag-ben definiálhatja. Figyeljen oda és ne kulcsszavak gubancát hagyja mag után. A keresést emberek és nem gépek használják.

Hogyan jutassuk a cikkeket “lukratív” helyekre a keresésben? Készítettünk róla egy cikket itt: SEO cikkek és copywriting.

Növelje az átkattintások mennyiségét Google-ról

4.4 az 10-ből



Štefan Polgári
Štefan Polgári

Az online marketingben már több mint 10 éve mozog. Társalapítója a DOGNET affiliate hálózatnak és az affiliate marketinget professzionális szinten műveli. Kollégáival együtt próbálják ezt a területet Szlovákián felemelni és minél több partnert bevonni.

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?