Mit jelentenek a kampány részleteiről szóló információk?

Mit jelentenek a kampány részleteiről szóló információk?

A kampányok között a kampány nevére vagy logójára kattintva a konkrét kampány adatait találod, azaz részletesebb információkat a feltételekről, vagy az elérhető hirdetési elemekről. Mit jelentenek az információk?

Alapinformációk

  • Jutalék – A jutalék a partner jutalma a közvetített vásárlásért cserébe.
  • A cookie érvényessége – A sütik („cookie”) olyan adatok, amelyek azonosítják mind a webhely látogatóját, mind a partnert, akin keresztül érkezett a webáruházba. Ez egy ideiglenes fájl, amelyet a látogató böngészője tárol. Ennek köszönhetően tudjuk jóváírni a jutalékokat a partnereknek. A cookie-k azt is biztosítják, hogy a partner akkor is jutalékot kapjon, ha a látogató pár nap múlva tér vissza a webhelyre.
  • IP tracking hossza – Ha a vásárló egy mobileszközön keresztül kattint a partner linkjére, majd a vásárlást azonban számítógépen viszi véghez (,azaz egy másik eszközön, ahol nincs cookie az átkattintásról), a jutalék az IP-tracking alapján van jóváírva.
  • Jóváhagyási idő – Meghatározza a függőben lévő jutalékok jóváhagyásának vagy elutasításának maximális időtartamát. Egyes eshopok esetében az ügyfél 30 napon belül, vagy akár hosszabb ideig indokolatlanul visszaküldheti az árut. Más esetekben az ügyfél által megrendelt terméket meg kell rendelnie a hirdetőnek, így a jóváhagyás hosszabb időt vesz igénybe, mint más vásárlásoknál. Tudjuk, hogy a jutalékok jóváírása fontos tényező, ezért a hirdetők a lehető leghamarabb igyekeznek jóváhagyni a jutalékot. Kivételes helyzetben azonban számíthat arra, hogy a jóváhagyásra ki kell várni a meghatározott időt.

A hirdetők az adott hónapban érkező konverziók 90%-át kiértékelik a következő hónap elején. A maradék konverzió olyan, amelyeket a hirdető még nem tud kiértékelni, mert vagy az árura várnak, vagy még nem vették át a csomagot. 
  • Elérhető piacok – Megadja, hogy mely országokat céloz meg a kampány.

Elérhető elemek

Arról ad tájékoztatást, hogy milyen funkciókat és lehetőségeket tartalmaz a kampány.

  • Bannerek – A grafikai bannerek minden kampányban megtalálhatók. Minden esetben igyekszünk bebiztosítani a legszélesebb méretskálát partnereink számára. Ha az ajánlatban nem találod meg a szükséges méretet, kérünk, lépj velünk kapcsolatba.
  • iFrame – Az iFrame egy olyan űrlap, amelyet beilleszthet a saját webhelyére. Az iFrame-et leggyakrabban a vezető kampányoknál (pl. pénzügyek) találhatod meg.
  • PR cikkek – Ezeket a cikkeket teljes egészében közzéteheted blogodon vagy magazinodban.
  • Kuponok – Kedvezményes kuponok, amelyekkel kampányodat népszerűsítheted saját webhelyeden. Az, hogy saját bannerrel, szöveg formában vagy más módon jeleníted meg, csak rajtad múlik.
  • Influencer – Megadja, hogy egyedi kuponkód alapján is követhető-e a kampány.
  • XML feed – Egy mindig aktuális URL-fájl, amely az eshop összes termékéről tartalmaz információkat. Az XML feedet importálhatjod weboldaladra, és segítségével nagyon könnyen hozhatsz létre termékkatalógust.
  • E-mail sablonok – Az e-mail sablonok olyan HTML kódok, amelyeket teljes mértékben felhasználhatsz a saját kapcsolatadatbázisod elérésére, például hírlevél formájában.
  • BANEA – A BANEA egy dinamikus bannergenerátor. Segítségével létrehozhatsz bannereket a saját webhelyedre. Ki lehet választani a méretet, a termékek számát a banneren, kampányokat, színeket stb.

Partnerjogosultságok

Meghatározza, hogy milyen típusú partnerek számára engedélyezett a kampány propagálása.

  • Cash-back – A cashback partner saját jutalékának egy részét valaki másnak adja (leginkább magának az ügyfélnek).
  • Tartalom – A tartalomszolgáltató partner bizonyos tartalmakat (blogok, magazinok, Facebook és Instagram bejegyzések, Youtube videók, XML katalógusok, stb.) hoz létre.
  • Kuponoldalak – A kuponoldalakat működtető partnerek kedvezményes kuponokat használó kampányokat hirdetnek. Ha a megjelenítő kampányának nincs kedvezménykódja, akkor a jelenleg futó műveleteket használja az eshop vagy kampányoldalon.
  • Emailing – Egyéni e-mail adatbázissal rendelkező partner. Ha az emailing engedélyezve van, hirdetheted a kampányt saját hírleveleden keresztül.
  • Közvetlen PPC – A PPC partner olyan fizetős hirdetéseket generál, amely közvetlenül a kampány webhelyére érkezik. Ezeket a hirdetéseket saját maguk finanszírozzák, és bevételük a jutalékból származik.
Juhász Szabó Csilla
Juhász Szabó Csilla

Affiliate Manager for Hungary

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?