Csatlakozz az Euronics.hu kampányához!
Euronics

Csatlakozz az Euronics.hu kampányához!

Az Euronics Műszaki Áruház neve az elmúlt évtizedekben a szakértelmet jelentette és jelenti a mai napig Magyarországon. 2018-ban a GKI Digital adatai szerint az e-Toplista 12. helyét foglalták el, és azóta is folyamatosan növekednek. Blogposztunk által jobban megismerhetitek őket, és megtudhatjátok azt is, miért érdemes csatlakozni az Euronics.hu kampányához.

Történetük

2008-ban elindították saját webshopukat az Euronics.hu-t, amelynek folyamatos fejlesztésén dolgoznak. A 2019-es teljes arculatváltás során a weboldal is új designt és funkciókat kapott. Céljuk, hogy a vásárlók teljeskörű szolgáltatásaikat online is elérjék, és a növekvő online piacot ki tudják szolgálni. Webáruházukban szeretnének ugyanolyan szakértői segítséget és vásárlói élményt nyújtani, mint áruházaikban az elmúlt 30 évben. Nemcsak a vásárlói navigációra helyezik a hangsúlyt (termékinformáció, weboldal struktúra) hanem, hogy a vásárló szemének is tetszetős, harmonikus és esztétikus megjelenést biztosítsanak. Gyártókkal és partnereikkel közösen minél több információt igyekeznek átadni vásárlóiknak az elérhető termékekről, akciókról, kedvezményekről.

Termékeikkel azoknak igyekeznek örömöt csalni az arcára, akik a háztartási nagy- és kisgépeiket szeretnék lecserélni, vagy új notebookot, telefont szeretnének vásárolni munkához, tanuláshoz. Otthoni szórakozáshoz is megannyi megoldást kínálnak – televíziók, konzolok és egyéb kikapcsolódási lehetőségek várják vásárlóikat. Új termékkategóriájuk, a Kert&Barkács, pedig azoknak nyújt segítséget, akik az otthoni barkácsolásban vagy a kerti munkában lelik örömüket.

Jelenleg országszerte 69 áruházban várják vásárlókat. Az első nagyméretű áruházaikat 2011-ben nyitották meg Budapesten. Hosszú évek óta együttműködő partnereik közé tartoznak Magyarország piacvezető és feltörekvő márkáit.

Cégfilozófiájuk

“Célunk, hogy egy világhálózat részeként elvigyük az emberek otthonába az európai kényelmet és minőséget a háztartási, a házi szórakoztatási és számítástechnikai cikkekben. Minden területen olyan megoldásokat keresünk és alkalmazunk, amelyek az innováció irányába mutatnak” – mondják magukról. Képzett, széleskörű áruismerettel munkatársakkal és kibővített szolgáltatási körrel várják vásárlóikat. Legyen szó online vásárlásról, ügyfélszolgálati teendőkről, szaktanácsadásról vagy üzembe helyezésről, az Euronics-re mindig számíthatnak az ügyfelek.

Nemzetközi márka, magyar tulajdonosok

A veszprémi székhelyű Vöröskő Kft.-t 1989-ben alapították, tulajdonosai magyar magánszemélyek. A vállalat alaptevékenysége műszaki cikkek kiskereskedelme és a hozzájuk tartozó szolgáltatások nyújtása. 1994-ben elérték a milliárdos forgalmat, majd 2001-ben csatlakoztak az Euronics nemzetközi beszerzési társulásához. 29 országban, több mint 11 ezer üzlettel jelen lévő szervezet égisze alatt ők használják kizárólagosan a márkanevet és a jól bevált „know-how”-t Magyarországon.

Ha további híreket olvasnál az Euronics-ról, vagy egy kis inspirációra van szükséged, kattints a blogukra.

Top termékcsoportok:

  • Háztartási- nagy és kisgépek
  • Mobiltelefonok
  • Televízió és audio
  • Számítástechnika és IT termékek
  • Kert&Barkács

Legnagyobb számban értékesített termékkategóriák:

Fő előnyeik:

  • Ingyenes átvételi pont országszerte 69 áruházban
  • Több ezer átvételi pont (PostaPont)
  • 30 napos elállási lehetőség
  • Személyre szabott hitellehetőségek áruházaikban

A kampány feltételeit és részletes leírását megtalálod itt.

Juhász Szabó Csilla

Affiliate Manager for Hungary

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?