Stratégiai együttműködésbe lép a Dognet és a Tradedoubler a páneurópai terjeszkedés érdekében

Stratégiai együttműködésbe lép a Dognet és a Tradedoubler a páneurópai terjeszkedés érdekében

Varsó, 2020. június 30. – A Tradedoubler bejelentette együttműködését a Dognet affiliate hálózattal.

A Dognet affiliate hálózat, a CEE régióban működő stabil hálózat kiterjeszti lehetőségeinek körét ügyfelei nyugat- és észak-európai piacra lépésének támogatása által. Az év elején a Dognet stratégiai együttműködésben állapodott meg a Tradedoublerrel, amely több mint 15 nyugat- és észak-európai országban működik. A Tradedoubler jelenleg több mint 2000 kampányt működtet 180 000 tartalomgyártó partnerrel, több mint 80 országban világszerte.

Az együttműködés előnyei

„A Tradedoubler az egyik legjobb alapokkal rendelkező affiliate hálózat Nyugat-Európában és Lengyelországban, azonban a cseh, szlovák és magyar piacon csak korlátozottan vannak jelen” – mondta Puha Dávid (Head of Business Development), a Dognet üzletfejlesztési vezetője, aki a hálózaton belül az együttműködésért felel. Ez az együttműködés lehetővé teszi számukra, hogy tovább fejlesszék ezeket a meglévő területeket.

„Az együttműködésünk hirdetőink számára új piacokat tesz elérhetővé, ahol kihasználhatják az affiliate marketingben rejlő lehetőségeket. Nagyon örülünk az együttműködésnek. Egy ideje partnert keresünk már azokra a piacokra, amelyet nem tudunk hatékonyan lefedni. A Dognetben egy erős csapattársra leltünk, aki segíteni fog nekünk. Örömmel kínáljuk a lehetőséget mostantól azon hirdetőink számára, akik Európa nyugati vagy északi részén keresik útjukat” – fejtette ki Artur Michalak (Client Development Director Poland & CEE), a Tradedoubler ügyfélfejlesztésért felelős igazgatója.

A Dognet hirdetői mostantól egy erős hálózaton keresztül nyugatra is terjeszkedhetnek. „Úgy látjuk, ügyfeleink nincsenek jelen Nyugat-Európában” – közölte Roman Dobiáš, a Dognet Csehországért felelős Country Managere. – „A Tradedoublerrel való együttműködésünk ezzel a problémával foglalkozik. 2020-tól hirdetőink számára új lehetőségeket tudunk nyújtani, anélkül, hogy tartalomgyártó partneri alapot kellene építenünk.”

Kétoldalú együttműködés

A Dognet elérhetővé teszi hálózatában a Tradedoubler kampányait, és biztosítja azokat tartalomgyártó partnereinek. Az együttműködés részét képezi a balkáni országok képviselete, mint Szlovénia és Horvátország, amelyek felé idén nyitott a Dognet. 

Ennek megfelelően, ha a Dognet hirdetői kampányt indítanak a Tradedoubler által lefedett piacon, azt a Dogneten keresztül meg tudják tenni. „A hirdetők nálunk, a Dognetnél indítják a kampányt, a többi tennivalóról mi gondoskodunk. Nem kell más hálózatokkal egyeztetniük” – tette hozzá Puha Dávid.

Előnyök a partnerek számára

„Partnereink mindent el tudnak érni az adminisztrációs felületen keresztül. Semmilyen módon nem lesznek korlátozva, nem kell egy másik hálózatba sem regisztrálniuk, így nagyon egyszerűen elérhetnek globális kampányokat” – mondta Petronela Pivarčiová, a Dognet Szlovákiáért felelős Country Managere. – „Ezen kívül, hálózatunk partnerei kedvező feltételeket kapnak, és ugyanabban a hálózati környezetben tudnak majd dolgozni, amelyet már megszoktak és ismernek.”

A Dognet által indított kampányok rendszerünkön keresztül partnerek ezreihez fognak eljutni, azokhoz, akik nem hálózatuk tagjai. „Határozottan segíteni fogjuk a Dognet hirdetőit, ahogy a Dognet is segít nekünk. Mindkét fél új partnereket nyer a működésüket tekintve nem elsődleges piacokon” – közölte Artur Michalak, (Client Development Director Poland & CEE), a Tradedoubler ügyfélfejlesztésért felelős igazgatója.

A stratégiai és technikai együttműködés új lehetőségeket teremt a Dognet, valamint hirdetői és partnerei számára, és mindkét fél az általuk képviselt webshopok számára jelentős előnyöket biztosítanak.

 

Bővebb információért kérjük, keressen minket az alábbi elérhetőségen:

Jessica Hiemer, Digital Marketing and Communication Manager
press@tradedoubler.com

A Tradedoublerről

A Tradedoubler a teljesítményalapú digitális marketing és technológia nemzetközi vezetője, amely kapcsolatok egyedi hálózatát működteti. A 20 évnyi digitális marketing innovációt és szakértelmet, a globális jelenlétét és a piacvezető technológiai platformot ötvözve a Tradedoubler személyre szabott teljesítmény-megoldásokat kínál a hirdetők és a tartalomgyártó partnerek számára.

A Tradedoubler 1999-ben alakult Svédországban, úttörő szerepet tölt be az affiliate marketing területén Európában. Azóta továbbfejlesztette kínálatát, amely magába foglalja az adatközpontú insightokat és a felhasználói utak nyomon követését saját intelligens business eszközének köszönhetően. 2019-ben a társaság elérhetővé tett egy nyílt technológiai platformot, amely lehetővé teszi az automatizált és átlátható közvetlen kapcsolatokat a hirdetők és a partnerek között, blockchain technológiát használva az adatok tárolására.

A Tradedoubler hirdetői között megtalálható az Accor, a Microsoft Store, a HP és a CDON. Részvényeiket a stockholmi Nasdaq OMX tőzsdén jegyzik. További információ a www.tradedoubler.com oldalon található.

A Dognetről

A Dognet helyi affiliate hálózatként működik, erős jelenléttel a kelet-közép-európai piacon. Közel 600 kampányt működtetnek az egész CEE régióban, több mint 4000 affiliate partner segítségével. 2013-as megalakulásuk óta közel 1 200 000 konverziót közvetítettek ügyfeleiknek, amely 54 000 000 eurós forgalmat jelent, partnereiknek pedig ezidáig 4 000 000 euró jutalékot fizettek ki. Fontos számukra a piac edukálása, meetupokkal és szakkönyvek kiadásával segítik hirdetőiket és partnereiket egyaránt, hogy a kampányok minél hatékonyabbak és eredményesebbek legyen mindkét fél számára. Hirdetőik között megtalálható a Decathlon, az Alza, a Möbelix, és további, a régióban jelentős webáruházak. Bővebb információ a https://www.dognet.sk/ weboldalon érhető el.

Kapcsolat

Juhász Szabó Csilla
Juhász Szabó Csilla

Affiliate Manager for Hungary

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?