CASE STUDY: Terjeszkedés a régióban affiliate marketing segítségével

CASE STUDY: Terjeszkedés a régióban affiliate marketing segítségével

Ügyfelünkkel együttműködve készítettünk egy rövid, de annál tartalmasabb esettanulmányt egyik legsikeresebb kampányunkról, amely 3 ország piacán teljesít kiválóan már több mint négy éve.

A 4Home első kampányát 2015-ben indítottuk el, ebben a cikkben pedig a szlovák, cseh és magyar piacon való szereplését mutatjuk be. Az alább szereplő számok nagyon jól tükrözik az affiliate hatékonyságát és a benne rejlő lehetőségeket.


A 4Home kampány hatékonysága

Hány konverziót hoztak a 4Home kampányai az elmúlt négy évben? A szlovák, cseh és magyar piacon összesen 105 772 konverzió valósult meg, amely 3 513 815 euró forgalmat jelentett, tisztán jutalék alapon. A kattintások száma pedig 2 538 890 volt a négy év alatt 3 piacon.


Hogy néz ki ez grafikonon ábrázolva?

Ahogy általában minden sikeres e-commerce projekt esetében, a 4Home kampányai esetében is a karácsonyi időszak egyértelműen csúcspontot jelentetett mindegyik piacon. Magyarországon 2017 év végén indítottuk el a kampányt, növekedése hasonlóan alakul, mint a szlovák piacon. Csehország esetében figyelembe kell vennünk azt is, hogy egy sokkal nagyobb piacról van szó, erősebb online vásárlóerővel.


Hogyan alakulnak a következő évek?

Ahogy látjuk, a növekedés tendenciája állandó az elmúlt évek során. 2018-ban 2016-hoz képest 19%-ot növekedtünk. Kíváncsian várjuk, hogy milyen eredményeket hoz majd idén a magyar, román, valamint a (hálózatunkban legújabb) horvát és szlovén piacokon.

Hirdetőnk véleménye

A Dognet kampány az egyik legfontosabb forgalomforrásunk. A hálózat teljesen lefedi a szlovák, cseh és magyar piacot. Lényegtelen, hogy nem egy nagy hálózatról van szó, jóval fontosabb a kommunikáció, a proaktív hozzáállás és a hozzáadott szolgáltatások. Nem arról van szó, hogy csupán „hozzáférést kapnánk”, de szinte mindent megoldanak helyettünk. Tudunk rájuk támaszkodni, és így időnket a költségesebb marketingcsatornákba fektethetjük. A hálózat nemcsak technikai megoldást nyújt, hanem a kampányt, mint szolgáltatást biztosítja. Sok belső adatot nem adhatok ki, de elárulhatom, hogy nálunk a konverziók 15-25%-át az affiliate marketing hozza.

Ing. Jan Skalický, Online Marketing Manager 4Home a.s

Ing. Jan Skalický, Online Marketing Manager, 4Home a.s


Csatlakoznál?

Fordulj hozzánk bizalommal

Štefan Polgári
Štefan Polgári

Az online marketingben már több mint 10 éve mozog. Társalapítója a DOGNET affiliate hálózatnak és az affiliate marketinget professzionális szinten műveli. Kollégáival együtt próbálják ezt a területet Szlovákián felemelni és minél több partnert bevonni.

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?