Milyen volt a 2020-as év a Dognet affiliate hálózatban?

Milyen volt a 2020-as év a Dognet affiliate hálózatban?

A kollégáim mindig nevetnek azon, hogy azt mondom, minden év kulcsfontosságú. 🙂 Ilyen volt a 2020-as év is … és az összes többi előtte … és az ezt követők is azok lesznek. Mert szerintem így érdemes vállalkozni – beletenni a maximumot. “Go big or go home”, vagy hogy is mondják.

A Dognet küldetése lehetővé tenni bárki számára a pénzkeresést, bárhonnét. A világ talán már ennél jobb nem lesz,  ezért az a kapu szeretnénk lenni, ami az interneten való pénzszerzésre nyílik. Bullshit, hazugságok és anélkül, hogy kihasználnánk az emberek naivitását.

Növekszünk és ezért köszönetet mondunk

Konverziók számában az előző évhez képest összesen 59%-kal sikerült növekednünk. Természetesen, ehhez hozzájárult az elmúlt évben az e-kereskedelem növekedése és a mobilitás csökkenése. Bízunk benne, hogy a 2021-es év már a “megszokotthoz hasonló” lesz, még ha ez minket, az e-commerce szegmenst nem is annyira fogja támogatni.

A 2020-as évben jelentős webshopokkal bővült hálózatunk, amiért nagyon hálásak vagyunk. Folyamatosan fejlődünk, és örülök, hogy egyre nagyobb és nagyobb márkák értékelik ezt. Bízom benne, vagyis tudom, hogy nem fognak csalódni bennünk 2021-ben sem. Több száz százalékkal növekszünk főként a cseh, illetve további külföldi piacokon, amiért főként Roman és Dávid kollégáinknak vagyunk hálásak.

Amíg el nem felejtem: ha még nem láttátok a “tájmlájnunkat”, kattintsatok ide.

Tisztességesek akarunk lenni

Nem arról szeretnék írni, hogy mennyire szuperek és a galaxis tévedhetetlen védelmezői vagyunk. Mindenki hibázik. Mi is, a partnereink is, hirdetőink is. De igyekszünk minden pillanatban tisztességesek lenni, amennyire csak lehet. Ez így volt 2020-ban, évekkel ezelőtt is, és így lesz a jövőben is.

További projektek

Stratégiai együttműködést kötöttünk a TradeDoublerrel, amely lehetőséget ad nekünk arra, hogy partnereinknek új, izgalmas kampányokat tegyünk elérhetővé. Hirdetőink pedig hatékony lehetőséget nyújtunk nyugat-európai piacralépés esetén.

Hogy zárjuk 2020-at?

  • 634 aktív kampányunk van.
  • Stabil, szakértő csapattal rendelkezünk.
  • Partnereinknek 2020-ban több mint 3 000 000 eurót fizettünk ki.
  • Partnereink hirdetőinknek közel 55 000 000 eurós forgalmat hoztak.

Mivel indulunk neki a 2021-es évnek?

  • Technológiai szempontból szeretnénk tovább fejlődni, és jelentős újdonságokat hozni hirdetőinknek, partnereinknek egyaránt.
  • 2021-ben új könyvet adunk ki partnereink részére arról, hogyan építsenek fel bevételt hozó projektet lépésről lépésre. Magyarországra is szeretnénk ezt elkészíteni.
  • Együttműködések keretében megnyitjuk a lehetőséget azon nagy “media house”-ok irányába is, akik eddig az affiliate-el nem foglalkoztak.

Mit nem felejtünk el? Tisztességesnek lenni, és minden pillanatban a legjobb tudásunk szerint dolgozni. Mindazokért, akik bizalmat szavaznak a Dognetnek.😊

 

 

Štefan Polgári
Štefan Polgári

Az online marketingben már több mint 10 éve mozog. Társalapítója a DOGNET affiliate hálózatnak és az affiliate marketinget professzionális szinten műveli. Kollégáival együtt próbálják ezt a területet Szlovákián felemelni és minél több partnert bevonni.

További érdekes cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?