Euronics.hu

Kampány: Euronics.hu

Az Euronics.hu célja, hogy a vásárlók teljeskörű szolgáltatásaikat online is elérjék és a növekvő online piacot ki tudják szolgálni. Webáruházukban szeretnének ugyanolyan szakértői segítséget és vásárlói élményt nyújtani, mint áruházaikban az elmúlt 30 évben. Nemcsak a vásárlói navigációra helyezik a hangsúlyt, (termékinformáció, weboldal struktúra) hanem, hogy a vásárló szemének is tetszetős, harmonikus és esztétikus megjelenést biztosítsanak. Gyártókkal és partnereikkel közösen minél több információt igyekeznek átadni vásárlóiknak az elérhető termékekről, akciókról, kedvezményekről.

Termékeikkel azoknak igyekeznek örömöt csalni az arcára, akik a háztartási nagy- és kisgépeiket szeretnék lecserélni, vagy új notebookot, telefont szeretnének vásárolni munkához, tanuláshoz. Otthoni szórakozáshoz is megannyi megoldást kínálnak – televíziók, konzolok és egyéb kikapcsolódási lehetőségek várják vásárlóikat. Új termékkategóriájuk, a Kert&Barkács, pedig azoknak nyújt segítséget, akik az otthoni barkácsolásban vagy a kerti munkában lelik örömüket.

Jelenleg országszerte 69 áruházban várják vásárlókat. Az első nagyméretű áruházaikat 2011-ben nyitották meg Budapesten. Hosszú évek óta együttműködő partnereik közé tartoznak Magyarország piacvezető és feltörekvő márkáit.

Top termékcsoportok:

  • Háztartási- nagy és kisgépek
  • Mobiltelefonok
  • Televízió és audio
  • Számítástechnika és IT termékek,
  • Kert&Barkács

Legnagyobb számban értékesített termékkategóriák:

  • Háztartási nagygépek
  • Televíziók

Előnyök:

  • Ingyenes átvételi pont országszerte 69 áruházban
  • Több ezer átvételi pont ( Posta pontok)
  • 30 napos elállási lehetőség
  • Személyre szabott hitellehetőségek áruházaikban

Elérhető elemek

  • Bannerek
  • iFrame
  • PR cikkek
  • Kuponok
  • Influencer
  • XML feed
  • E-mail sablonok
  • BANEA
  • Dognet Media


Partnerjogosultságok

  • Cash-back
  • Tartalom
  • Kuponoldalak
  • Emailing
  • Közvetlen PPC
  • Külső kuponok
Közvetlen PPC kampány nincs engedélyezve, a márka kulcsszónak az Adwords kizáró kulcsszavai között kell szerepelnie, beleeértve az elütéseket. Amennyiben mailing iránt érdeklődik, jóváhagyás szükséges. Nem lehetséges márkakulcsszavakat használni domain névben. A jutalék az ÁFA és postaköltség néküli árból lesz kiszámolva. B2B ügyfelek esetében fennáll a megrendelés elutasításának esélye.


A kampány használatakor a partneri felületen található hivatkozásban szereplő összes paramétert használni kell. A paraméterek eltüntetése a mérés meghibásodásához, illetve a jutalék elutasításához vezethet.

Javasolt cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?