Alza.hu

Kampány: Alza.hu

Jutalék: 1.5%, a kuponoldalak számára 0.5%

2016 óta vannak jelen a magyar piacon, 2018-ban pedig már a negyedik legnagyobb forgalmú webáruház lettek Magyarországon a GKI Digital statisztikája szerint. Az Alza magyarországi nettó forgalma 2018-ban meghaladta a 12 milliárd forintot, ami 129 százalékos növekedés a 2016-os évhez viszonyítva. Budapesten több mint 2 millió eurós (kb. 646 millió Ft) befektetéssel új, közel 5000 m² alapterületű szupermodern bemutatótermet nyitottak.

Az Alza.hu 2019 első felében megkezdte a Barkács & Kert, az Autó & Motor, valamint a Sport & Szabadidő termékcsoportok árusítását, októberben pedig elindította Szépségápolás és Drogéria termékkategóriát. Same Day Delivery szolgáltatásuk lehetővé teszi a vásárlóik számára, hogy a raktáron lévő, 13 óráig megrendelt termékeket még aznap kézhez kapják. Újabb és újabb AlzaBoxok telepítésével pedig folyamatosan bővítik kiszállítási hálózatukat.

Ha érdekel az Alza 25 éves története a kezdetektől egészen máig, itt olvashattok róla bővebben.

 

A TOP termékcsoportjuk a számítógépek és az elektronikai eszközök.

Legkelendőbb termékeik között megtalálhatók a kávéfőzők, a játékkonzolok, a mobiltelefonok és a televíziók.

Legnagyobb számban értékesített termékkategóriák:

  1. Háztartási elektronikai eszközök (kávégépek, mixerek, stb.)
  2. Okostelefonok (Xiaomi, Samsung, Huawei, iPhone)
  3. Kiegészítők (monitorok, külső meghajtók, stb.)
  4. Alzak (a cég „arca“, plüss kiszerelésben)

 

 

A legszélesebb termékskála

Az Alza piacvezető vállalat, amelyik prémium szolgáltatásokat kínál az ügyfeleinek, emellett páratlan termék-elérhetőséggel, és széles termékskálával rendelkezik. Eredetileg a számítógépek és elektronikai termékek értékesítésére fókuszált, de az Alza ma már otthoni elektronikai gépeket, játékokat, kozmetikumokat, szerszámokat, egészség monitoring termékeket stb. értékesít.

 

Automatizált logisztikai központ

A legtökéletesebb vásárlási élményt szeretnénk felkínálni a vásárlóinknak, és ehhez a legjobb vevőszolgálatra van szükség. Az Alza folyamatosan fejleszti és korszerűsíti a logisztikai szolgáltatásait, a raktár kapacitását és az értékesítési hálózatát.

Az Alza automatizált logisztikai központja Prágában található, és ez Csehország egyik legfejlettebb logisztikai centruma. Egyéb előnyök mellett, ez a technológiai előny teszi lehetővé, hogy az adott napon az értékesítési fiók megkapja a vásárló által megrendelt terméket a Cseh Köztársaságban bárhol.

 

1.000.000 termék raktáron

Az Alza termékkatalógusa több, mint 55.000 fajta terméket tartalmaz, és ebből hozzávetőlegesen 1.200.000 terméket tartunk raktáron, ami készen áll az azonnali kiszállításra. A megrendelések mellé ajándékot adhatunk, de a webáruházban gyakran fordul elő árleszállítás, vagy a vásárlóinknak rendezett verseny.


Kiváló vevőszolgálat

Az Alza sikere a kiemelekedően színvonalas vevőszolgálatban rejlik. A vállalat kiváló és átfogó vevőszolgáltatást nyújt, amely lehetővé teszi a legmagasabb szintű vásárlói elvárások kielégítését is. Az évek során az Alza több, mint 15 millió megrendelést dolgozott fel, és több millió elégedett vásárló választotta a webáruházat.


Rangos díjak és elismerések

Ügyfeleink több, mint 20 éve élvezik az Alza minőségi szolgáltatásait. Ezt tükrözi az a számos rangos díj is, amit az Alza a vásárlók elégedettségi felmérései alapján kapott. Az Alza vásárlók 97%-a ajánlotta a webáruházunkat, és 66%-uk rendszeresen látogatja az online boltunkat és az értékesítési fiókjainkat.

 

Gyorsaság és kényelem

Az Alza folyamatosan fejleszti a szolgáltatásait, egyre magasabb színvonalat határozva meg a megrendelés ügyintézésében és a kiszállítás sebességében. Egyre több lehetőség és szolgáltatás; a vásárlók gyorsan, egyszerűen és kényelmesen vásárolhatnak; a vásárlók többféle szállítási mód közül választhatnak, és napra pontosan leellenőrizhetik a megrendeléseik állapotát.

 

Elérhető elemek

  • Bannerek
  • XML feed
  • Kuponok
  • PR cikkek
  • Extra együttműködések
  • E-mail sablonok
  • Influencer
  • iFrame
  • Dognet Media

 

Partnerjogosultságok

  • Cash-back
  • Tartalom
  • Kuponoldalak
  • Emailing
  • Közvetlen PPC
  • Google CSS
  • Külső kuponok
Közvetlen PPC kampány nincs engedélyezve, a márka kulcsszónak az Adwords kizáró kulcsszavai között kell szerepelnie, beleeértve az elütéseket. Nem lehetséges márkakulcsszavakat használni domain névben. A jutalék az ÁFA és postaköltség néküli árból lesz kiszámolva. B2B ügyfelek esetében fennáll a megrendelés elutasításának esélye.

 

A kampány használatakor a partneri felületen található hivatkozásban szereplő összes paramétert használni kell. A paraméterek eltüntetése a mérés meghibásodásához, illetve a jutalék elutasításához vezethet.

Javasolt cikkek

Milyen hirdetők találhatók meg nálunk?